Lisa Roivas Träning

välkommen vintern !

NOT !

jag trodde aldrig jag skulle säga det, jag som älskar snö, men jag är så trött på den efter 3 månader i sälen !
jag som hade sett fram emot att komma hem, strutta runt i pumps o solglajjor, lyssna på fågelkvitter o äta glass.
men neh, varsågod, här kommer lite mer snö ! tack som fan !

nu kommer jag halka när jag går till bussen. hörde ju att det var 15 grader hemma, så båda vinterjackorna, snojoggersarna o termobyxorna är kvar i lindvallen, med det dom här ihop med. snowboarden ! har inte ens med mig några vantar (eller jag har tappat bort tre par däruppe, kanske därför :S)

aja, får la leta fram kindmarks mössa som jag lämnade kvar i väskan för nästa vecka.

passade på att ta en bild, snön fick va i bakgrunden, så mycket värd är den, om ens det !


image661

då har jag det hellre sådär, faktiskt !

image662

image663



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: