Lisa Roivas Träning

jag ska bli trubadur i Oslo !

jag är så förbannad just nu.
kommer fatta stora impulsiva beslut, som när jag åkte o mönstrade, jag tar mitt pick o pack o drar nu.
jag har ändå inget kvar här till hösten.
o hur länge har inte min babe tjatat på mig att jag ska komma.

var ute o gick en timma i solen, blev på bättre humör iaf, nu är jag inte nere längre, nu är jag manisk istället, on top of the world.
hade kvar arvingarna i mp3-spelaren sen sälen-tiden, bo diddely kom på o då insåg jag.
trubadur är vad jag ska bli !
(o om någon som bryr sig om mig o stöttar mig i vad jag än gör, typ min far, så är det ett skämt ;D)

tur att min syster kommer till stan snart o räddar mig. hon är bara 14 år, o ofta önskar jag att jag fortfarande var det, hon är så lätt att va med o ser saker från ett annat perspektiv, o henne vill man aldrig va sur eller ledsen med.
cykel in på lagning. eller jag ska förklara för turken att jag inte tänker betala för att han ger mig ett däck som läcker.
skiter i telefonen, det blir för dyrt. ska jag flytta måste jag ändå fixa norskt nummer. har ju min rosa baby o mp3-spelaren.
optikern, se måste jag fan göra ju.
ring chefen, pappa, sandra, tandläkaren o boka tid. blir ännu dyrare o laga tänder i Norge.
ring D o höra om han ska flytta med. nu bor ändå halva hans vänskapskrets där ;)

blogga är min terapi, om nu undrar.
jag vet inte vad som är viktigt i mitt liv längre, förutom att
musiken är mitt liv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: