Lisa Roivas Träning

stöpta bilder !!



finns världens bästa pulka-backe, doserad o allt :) åkt mer pulka än skidor/bräda ;D




 
overall-provning på stadium snötorget !







bäli har på sig en fin kjol, från början våran lampskärm i köket. helt nyktert oxå ;D





kolla in absolut discon's avtryck på bordet från blixten.
våran piña colada som skar sig.
o julekortet alla känner igen ;)


 

såhär flippade efterfesten med gabbe. de hade en snowboard från kaiser's skidbod som alla skulle sajna som varit på efterfest. sen började de sajna mig ;D akta rebecca's klänning !




inga kommentarer. askkoppen på jobbet, fråga mig inte, jag var nog full.







julegranen hos LG, som var vacker när jag kom upp, har sett sina bästa dagar. den har även tappat bort sin hatt, hatten som sitter på tequila-flaskan. men än åker han inte ut !




pizza i mora. kom dit kl 18 när allt var stängt. shoppade på åhlens som var den enda som var öppet :) ska shoppa sönder mig hemma nu imorn !





en av alla token's (saker man ärligt snott från andra/krogen). finns hur många som helst ;)






simon says försöker ta sig runt vårat köksbord på en av alla förfesterna !






alltid fest på HC's toaletter. där görs även andra grejjer. tex barn.





våran feta stereoanläggning som pumpar varje förfest. eller gör den ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: