Lisa Roivas Träning

välkommen tillbaka britney !



på riktigt, hon är drottningen, kommer alltid vara.

så långt tid, så lite att skriva. är lite sjuk, jobbar, har ingen ork till något annat. i onsdags var jag iofs vaken i 25 timmar, jobbade 07-14, sen teammöte från kl 16-20, sen middag med dricka på Egon för teamet plus vip-kockar o väktare, haha. dans på Ola-palola, efterfest på Bibblos, sjukt fint. tack alla för en grym kväll, natt, morgon.

äh, snart är det jul, har noll i julkänsla, skitsamma, kanske bli bättre efter imorgon. ska ta tag i julen, som jag älskar att älska... julkort, paket, lussebullar, glögg, pepparkakor, ljus, snö...

får se hur länge jag orkar med dehär.

skullle tvätta mina arbetsskjortor nu då, jag har två, vita, alla som vet när man jobbar i en restaurang med vita skjortor måste man tvätta dem efter varje arbetspass. dock ligger våran badrumsmatta i tvättmaskinen. inatt hade det nämligen kommit in nån jävla idiot i vår lägenhet, blev väckt av maja som stod o skrek kl halv 5 inatt när hon, nicke o oskar kom från krogen. eh, någon som glömt låsa ytterdörren, frågetecken ? fyfan säger jag bara.

up is where I go from here

Kommentarer


Kommentera inlägget här: