Lisa Roivas Träning

tillbaka hemma i Oslo

o jag tänker säga hemma. för jag har ingenting som är hem, förutom mina föräldrars, i Norrköping. så det så.
känns bra som bara den, håller på o städar våra 90 kvadrat, fryser ihjäl när bara värmen e på i mitt rum :P känns dumt o inte spara på elen när jag faktiskt bara är här :) mat har jag på jobbet lix.
anyhow lite dammsugning har ingen dött av. måste tänka på att inte tänka på att inte tänka på. eller är det tänka på ?
kanske hade varit bättre o va kvar på jobb, fixk gå hem för det var stilla :) grejt tänkte jag, hinner pyssla om migsjälv, så skönt med lite solitude. men ska tillbaka o träffa karen o maria iaf :)

http://www.youtube.com/watch?v=HHhhcKxflMY

går inte att lägga upp vidoen, men gå in o titta o lyssna. . .. . ... o glöm aldrig.

Lay where you're laying, don't make a sound
I know they're watching, they're watching

All the commotion
The kitty loved pain
Has people talking
They're talking

Dark of the alley, the breaking of day
Head while I'm driving, I'm driving

Soft lips are open
Them knuckles are pale
Feels like you're dying
You're dying

Hot as a fever, rattling bones
I could just taste it, taste it

But it's not forever but it's just tonight
Oh we're still the greatest
The greatest
The greatest

You
Your sex is on fire
You
Your sex is on fire
And so
Were the words to transpire

Kommentarer


Kommentera inlägget här: