Lisa Roivas Träning

I like it when you do it right thurr

gjorde inget vettigt efter jobbet igår, gjorde inget vettigt på jobbet heller iofs :) så skönt när det är stilla.
tankade hem hela säsongen av ''erik och mackan, snygga och smärta'' riktigt kul faktiskt. gillar såna skoj-vetenskapsprogram o tjockisar.


tankat sjukt mycket musik med, men fastnade igår när jag såg killverisionen av ''juno'' , ''the wackness'' i massa gammal musik. eller inte riktigt så gammal, men från några år sedan. mina minnen har alla en låt. iaf, sjukt bra film, helt hysteriskt bra citat igenom hela.
ne, mat, gymmet, shopping, sola kanske. behöver ett skidställ :) men trist o gå själv, då fortfarande ingen är tillbaka.



jag gillar det faktum att ni verkligen försöker va så. jag gillar oxå den uppsakttning jag har fått när jag är helt osminkad, morad som kallar mig miss universum o dag som tyckte att jag skulle va grymmast o snyggast i snowwboardstilen, speciellt efter den kvällen med hiphopdans på stereo :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: