Lisa Roivas Träning

hemma i bondeland ...

inte för att jag är så jävla fin i kanten, men ärligt vad folk här är bonniga och otrevliga. orka.
var på stan med sandra, köpte sista julklapparna (utom en) o en till migsjälv med :)
solade o tog bussen hem till Lindö.
ätit tacos (fan, de har tacos i Sverige me DÖH!) o slagit in alla julklappar (utom två).

efter att försökt snacka i min svenska mobil hela dagen insåg jag att min gamla men sjukt vackra sony ericsson k770i som jag spräckte displayen på dagen innan jag skulle flytta till sälen ska in på lagning, o får ska det gå :)
satte mig o kom in på den o kollar på alla bilderna som är kvar. det. var mindre smart. men men. som sagt, önskar dig all lycka med sambon nu.

neh, dags för skinkmacka o röja undan i syrrans rum. lägga över alla bilderna på mp3-an o kopiera kontakterna till sim-kortet.

Kommentarer

  • Sofia säger:

    DET FINNS FAN INGEN TACOS I SVERIGE. DEN ÄR ÄGNAD ÅT THERESES GATE I OSLO. OCH BARA DÄR. KANSKE BRUGATA OCKSÅ =)

    trodde inte du skulle förå mig och äta tacos utan mig ;) Hahahaha



    saknar dig blondie!



    Snakkes!



    klem och haaa deee ;)

    2008-12-22 | 23:41:18
  • Anton säger:

    God jul på dig Lisa!

    2008-12-24 | 01:11:17
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/an2n

Kommentera inlägget här: