Lisa Roivas Träning

fake it until you make it !

'' don't be nice to the girls. if you're nice to them, they'll first take your hand, then your fingers, your arm and then the
 rest, you know. so don't be nice to the girls!''

min hyggliga arbtesledare, haha, till vår oppvaskeman som ibland är. lite för snäll :S o arbetsledaren minner alldelels för mycket om en viss brandman

iaf. vi kommer alltid få killarna att blöda !



är det inte 30 stygn o fängelse ett år så är det ett skott i pungen. vet inte vad som är bäst/värst.

jaja, är iaf riktigt redo för helg igen, hade varit min lediga, men har bytt med linnea som ska till london. satt kvar en stund efter jobbet med ''andra teamet'' o tog ett glad vitt, vi kanske ska ha en teamkväll nästa vecka, ali tyckte vi skulle lägga tipsen på lite bowling med :) hade en mycket bättre dag på jobbet idg än igår, fått lite kassaupplärning, sjukt mycket o tänka på, men de kommer gå bra. jag ska visa vem som är bäst, haha.

helg med tjejerna, ja tack, tycker sjukt mycket om att va med han, men det är skönt med girlies ibland med. hoppas de blir nåt hos karen o malin o att alla kommer dit. jag är iaf redo ! :D ny partydänga fia:





vacker är hon kvinnan !

men neh, glömde va jag skulle skriva. dags o dra till brugata !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: