Lisa Roivas Träning

06:01 den 14 december 2008

jag tror nog vad jag vet. o vad jag saknar. någrfa vimmelbilder från norpsn o jag döör inombords. underbar kväll ikväll men sen. bilder på FB o jag vill bara hem till en sommar / vinter ''hemma'' ... o vinterns hemma va i sälen, hur ska vi kirra det ?? sommaren NP NP NP NP NP NP, xet vet jag att jag fixar viss jag vill, snacka är något jag kan göra ...............................................................................
...............................................................................................................
...................................................................................................................
...................................................................................................................................

Kommentarer

  • Annsoo säger:

    vad heter låten lisa.. den är bra :)

    2008-12-17 | 12:34:27

Kommentera inlägget här: