Lisa Roivas Träning

vilken underlig upptäckt...

börjar bli sjukt trött, var inte så slitigt på jobbet som McD, men jag är så trött i benen.
tre personer som frågade om min jeanstunika var köpt på Indiska. den är ju från barn på H&M, men jag sa bara snällt nej :)

iaf. upptäckten. roivas blir savior baklänges. det har jag iofs alltid vetat om, när man pratat baklänges lix. men det var innan man lärde sig engelska, som jag iofs kunnat länge nu.
men savior är riktigt najs ju.



double x feat. akon- savior tonight.
har publicerat den innan, men lätt värt det igen. speciellt med savior.

Kommentarer

  • mli säger:

    " i wanna be your savior tonight.."

    jag har aldrig tänkt på det faktiskt.

    men tror att det stämmer rätt bra, iaf på mig, stämmer det på dig med? hahaha

    kramar hoppas du har det great i Norwayyyyyy =)

    2008-08-16 | 15:41:22
    Bloggadress: http://mliiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: