Lisa Roivas Träning

första jobbet i norge då :)

gick ju till adecco kl 11, hon var jättetrevlig min handledare. sen frågade hon om jag kunde börja jobba kl 12-20 :)
jag fick iofs gå hem kl 18, men ändå. så idag har jag jobbat för första gången i Norge, på Indiska. det var riktigt gott faktiskt :)
glidaren på lagret var bara för rolig, tack för all hjälp idag :) typ enda som snackat med mig. men han tyckte jag bara skulle chilla, haha.
ska jobba imorn igen och på lördag, 9-17 båda dagarna, hoppas flytten går o lösa iaf :)
alla mina två vänner i oslo svarar inte i telefonen :S
haha, sandra som skulle flytta grejjer idag har.. inte gjort det helt enkelt.
men barrickarerat spisen har hon, så jag inte kan värma mina rester.
så nu ska jag äta kalla rester från i förrgår o bara chilla, haha.
ska jobba 9-17 fre o lördag oxå, så ni finner mig på Indiska Storgata 1.



för o va exakt här !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: