Lisa Roivas Träning

det regnar här i oslo idag

trååk. vill inte kliva upp ur sängen o ut och gå. sov lite extra länge, ska ju iväg o provjobba kl halv 8 ikväll, vet ju aldrig hur sent det kan bli. haha, jag som ville ha normala arbetstider. men så som jag hört, vill jag inte tacka nej till dehär, o är det ingen o ha verkade anders ha mer jobb till en veckorevyn-tjej som jag ;D

nej, nu måste jag väcka sandra igen, funkade inte o spela the voice på högsta volym. haha, vi skulle gått o solat kl. 10 idag, men eftersom jag var vaken när hon kom från jobbet vid halv 1 så satt vi o snacka till 3, jag slocknade på dirren, men jag kan tänka mig hon va vaken ett tag till :P

men så trist att det regnar, men mys o va inne o hjälpa henne flytta idag :) jag kanske med flyttar idag iofs :) mihihi.

Kommentarer

  • cicci säger:

    och det regnar här i sverige också :/ usch o fy.



    faan va kul, jag vill med flytta till norge :] men men, de kanske kommer. hoppas du trivs o har det bra.



    aa visst serru. han är för jävla roligt.

    2008-08-06 | 14:00:12
    Bloggadress: http://sesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: