Lisa Roivas Träning

det är livet.

var på McD hageby igår, glömde min mobil o klart som fan har nån stott den. nu när älskepälsk äntligen funka. men det är lagen om alltings jävlighet, som vanligt. men för en gång skull har jag en telefonboksbackup gånger 2 så jag orkar inte ens bry mig. o pengar är längre inget problem så.

men det är ju skönt o veta att du lever o finns kvar i mitt liv. down the ride, to the very end...

så kul att jag känner så sjukt mycket folk. gick upp vid 8, var på gymet vid halv 9 o solade, skulle ta bussen till lindö sen.
först möter jag någon som blivit alldelels jättebred, höhö. men snygg kille, han skulle man kunna tugga lite på.
sen på pressbyrån snackar jag med en av mina gamla restaurangchefer, sen åker först götesson o sen viktor förbi vid busshållplatsen o när jag kommer till lindö träffar jag med min gamla granne som körde runt mig på studentdagen :) han undrade varför han aldrig såg mig längre.

ne, nu ska det åkas in till stan, hämta upp babymalin o sen ska vi shoppa !




6.

Kommentarer

  • Bempa säger:

    Hur kan du kommit hem utan att säga hej till mig då? ;) trodde vi var vänner (H)

    2008-08-27 | 22:08:07

Kommentera inlägget här: