Lisa Roivas Träning

dags för lite uppdatering :)

såg att det är rätt många som läser, trots ingen uppdatering, har lixom haft annat o göra när jag suttit vid datorn...

sökt så mycket jobb o letat lägenhet så jag har ont i huvudet. tar extra på krafterna med all norska. men det är inga problem, bara sjuuuuukt kul. o vissa av våra svenska ord betyder helt olika på norska o vice versa, lätt att man missförstår varandra.

men shit, vad har jag gjort, det känns lite motigt nu. ska söka vidare imorn, men ett besök på svenska föreningen imorn innan lägenhetsvisningen kanske är behövligt.

och ta första bästa, blir nog kul, o de verkar ju ligga cash i det med trots allt ;) ni verkar va ett så roligt gäng ! tack för en underbar första vecka i oslo, med massa sol, bad o fest.

har ingen kamera med mig, eftersom mobilen pajade igen, sista festnatten, försov mig x antal timmar :P gick ju inte riktigt upp när viktor väckte mig för att säga hejdå halv 8 på morgonen. o nej, jag söp inte sönder mobilen, samma fel som innan. se vad pappa säger när han ringer imorn :) anyhow, resan hit gick klockrent, så sweet med bad mitt i allt, tredje gången gillt, haha. synd bara att brännaren inte funka :D

ne, men jag saknar er bara, känner mig lite ensam o gör inge vettigt. MEN det är la som vanligt :D

funderar på o glo på 'the dark knight'  trots den sjukt dåliga kvaliten, om jag inte somnar mitt i allt.

saknar dig mest av alla, sis, och nej, du får inte komma hit. så fort du gått klart gymnasiet får du göra vad du vill, men inte än :P det är inget o ha iaf ;D



är det min syster, eller vad ? har ni sett något sötare, vackrare, duktigare ? du är mitt allt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: