Lisa Roivas Träning

boendet o jobbet :)

bor på krokodilen, med massa goa tjejer o nåra mæn man inte ser før ofta.. har dock inge internet eller TV, men mycket film blir det. sitter på norges størsta skobutik dær jag glider på lagret, plockar upp calvin klein skor om dagarna, 10-18 ær gliiiid. trist på arbetskamraterna som ær två medelålders mæn..
igår va jag dock o ''provjobba'' på podium :) sjukt najs, alla bartendersarna från yatzy (the place to beeeee :D) jobba/va dær, gjorde absolut ingenting, jonglerade med shotsglas typ. blev full :) var dær me grabbarna o røjde till en sjuuukt bra houseDJ till kl 04.30. och fick betalt :P drog in typ 200 i dricks på inga gæster alls, de jobbet kan bli flott !

men. sjuk længtan efter min familj, min syster. åker hem, eller till eskilstuna, den 23 o ær i norrkøping 24-25:e, har inte ens varit borta en månad lix men længtar så ! ska hæmta mer klæder o skor, tihihihi, saknar massvis !

ne, nu ska jag till mitt underbara kollektiv o æta sallad, om jag inte somnar på vægen..... kærlek!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: