Lisa Roivas Träning

något är allvarligt fel. eller rätt ?

jag har hoppas runt hela morgonen, eller a, eftermiddagen, till pakitos gamla låtar o bara varit jätteglad.
var pisstrött, jobbade 13 tim igår, bakis o jävlig o sömn var himla välkommet då kl 3. orkade inte åka med gitarren o sjunga ens :S
tror att det beror på solen, bara solen, jag är så lycklig när solen skiner ! sommar, there I come.
fick ett sms inatt, eller det hade dimpit in en hel del efter jag somnat, men ett var iaf från MM:
- jag ger nr nu.
inget annat. typ 10 minuter senare hade det ringt. han tjatade på jobbet om det var nån snygg malmöbo, han får väl ringa igen, haha. ge mig allt som erbjuds, haha.
hade även en mycket intressant sms-konversation med en lite full viktor.
- en lite finare smålänning...
fattade nu är jag vaknade att det är ju från reklamen, var nog knappt vid medvetande när jag mess igår.
sen de gamla vanliga:
- kom hit o efterfesta, ta en taxi
hihi, sällan :P
ne fan. nu måste jag åka o jobba igen :/


dagens bubblare: pakito- moving on stereo

Kommentarer

  • EMELIE säger:

    Hej hej! Hur mås det? du jobbar rätt mycket hörru, många dagar i veckan? Puss&kram från kusinen

    2008-04-22 | 12:01:43
    Bloggadress: http://mliiiii.blogg.se

Kommentera inlägget här: