Lisa Roivas Träning

'men, du drog ju till sälen'

fittnylle. mitt nya favoritord o mitt nya smeknamn på dig. eller kanske på 'den nya'. men hej, jag e inte bitter, jag är arg o det har jag sagt hela tiden. behöver inte förklara mig. dethär kommer oxå va det sista jag någonsin nämner om dig.

helgen har inneburit mycket tjejer o skratt o killar o skratt o djur o skratt o alkohol o skratt o dans o skratt o gråt o skratt o musik o skratt o godis o skatt o film o skratt. det har helt enkelt varit en klockren helg utan jobb :)
blandat med massa dåliga o bra raggningsrepliker, glass o shopping o allmänt korkade repliker o en halv gammal gymnasieklass o sommarskoskav o myggbett så är det den way bästa helgen på way länge,
it's good to be back.

chris brown- forever

Kommentarer


Kommentera inlägget här: