Lisa Roivas Träning

kände mig så vuxen för en gång skull

när jag cyklade till jobbet kl 5 imorse o hade nyklarna :) fem i 6 gjorde jag inte det längre när jag insåg att ja inte visste hur man fixade med kassorna o dt-luckan ;D tur att jag hade två välutbildade medarbetare så vi löste det :)men det var kul med förtroendet iaf, haha. första gästen skrattade åt mig o undrade ifall jag hade försovit mig.
när jag sen skulle bajka hem blev jag barn igen, någon/något har pajat malins cykel :( så jag är ledsen o den är ledsen o malin är med ledsen. varför alltid jag ? yeye, lätt fixat, men ändå. irriterande.
suttit o glassat på fräcka i en o en halv timme, känner mig solbränd. sweet.
glodde på film alldelels för sent igår, sovit 5 tim inatt igen :S såg iaf juno. säger bara, se den, den är underbar o alldeleles egen o det går inte att förklara. se den.
6 år. shit. tänk alltså.

Kommentarer

  • Ejlin säger:

    Juno var asbra, speciell, liknar inte andra filmer.

    2008-04-24 | 12:03:42
    Bloggadress: http://ejlinw.blogg.se

Kommentera inlägget här: