Lisa Roivas Träning

angående beach 2008

nej nej nej blev det på frukosten. jag o viktor ska gå ut o gå, och jag veeeet att man inte ska äta nån frulle när man ska ut o gå, men jag blir så hungrig annars. men nu ska jag stå emot, haha. lika mycket som jag stod emot dedär två cheesen igår-kväll !

vad ska man göra då, för att däpma ensamheten, hjälplösheten, paniken, sorgensenheten, hopplösheten. om han bara kunde säga något skulle jag iaf veta. då kan man iaf va ledsen eller arg eller kanske tillomed glad, men -ställer mig upp o säger neh-

man kanske ska shoppa lite för lite låtsaspengar, tröstäta piggelinen i frysen som tycks va det enda söta som finns i lägenheten, klippa av sig håret, möblera om eller dynga ned sig kanske ?

eller ska man tillåta någon annan ta hand om spillorna av mig ?

image701

Kommentarer


Kommentera inlägget här: