Lisa Roivas Träning

inte undra på att folk har klamydia...

o att skiten ökar. när folk beter sig som dom gör o när varken UM eller STD ''har tid''. men jag tänker gå dit på drop-in-tiden o snällt sätta mig o vänta tills jag blivit omhändertagen på ett korrekt sätt. nu är jag förbannad. (för allas information tror jag inte att jag har klamydia utan jag har ett sånt besär man kan få när man käkar penicillin. o hej o hå vad privat det blev, men orka o orka lite till.)

bra att superduper-malin, som kan sms:a i sömnen, ska med :P
'' hej, det kan jag göra. jag ringer dig när jag har vaknat. puss ''
hysteriskt kul var det iaf ;D

undra om man ska göra det till en riktig utflykt. ja menar, hon i telefonen sa åt mig o ta med mig en bra bok ifall jag skulle komma, vilket stider mot allt vad hon rekommenderade. kan ju jag o malin ta me oss lite kaffe, kan vi slå två flugor i en smäll o dra en fika medan vi väntar.

alltså. det är bara för patetiskt. hej o hå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: