Lisa Roivas Träning

you don't know, what you do to me

kan hjärnan sluta funka ?
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
iaf. tyckte jag skulle va jävligt duktig o träna efter jobbet idag. men neh, fick jag, glömde träningsfanskäderna på jobbet.
fick tag på en gammal slips på weydes med, det var roligt :) tack för hjälpen, men de slutade som sagt med att vi inte skulle ha nån färg, haha :) snacka om att allt e kaos inför helgen ;D hur jävla svårt ska det va att få tag på ballonger lix.
fastnade hemma hos zetterdahl/rydell/claesson, blev bjuden på kaffe o fritog min gisslan (gud vad jag saknat mina pluttisar, visst, har likadana svarta, men de e inte samma grej ;D) innan de skulle iväg på gokart !
seriöst alltså. det var roligare förr. när man var liten :)

men atte. japp. HERRÅ !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: