Lisa Roivas Träning

WORLD CHILDREN'S DAY !



hihi, hälften av godiset är kvar o imorn kommer det antingen finnas i våras magar eller hemma hos mig. har lite här, tihi, till fotbollen ikväll !






jag vet, det är jättetöntigt, men jag tycker det är kul. kontrast till allt annat skrivande om fest o sex o. sen va det väl inte så mycket mer, hahahaha. den senaste: ballonghav !



  



denhär andra senaste var jävligt grym faktiskt, skitlätt o fixa !





iaf när man får hjälp av mästarens mästare, chiiiifeeeen !





 
image480





ser ganska bra ut :) tur med vädret hade vi med, så himla najs !



 


mitt första byggförsök, blev lite tag med tid o plats, men jävlar vad svårt det är :)



 


coolaste coolaste gubbarna ever ligger i dendär påsen, som nåra barn senare slängde fram :P jag vågade inte öppna. det är nåra alien invadors typ, fast till tågbanan från BRIO. cool. ''my cool''.





när jag väl fått in snitesen var det så kul at tjag nästan bara stod där o lekte :P mina barn ska inte då några andra leksaken än tågbanor ! 





  haha, hade tråkigt sen, o när ronald kom har jag aldrig sett någon skratta så mycket åt något jag gjort som han ! denhär fick jag dock inte behålla, irnel-tjuven tog med den hem :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: