Lisa Roivas Träning

tre dagar kvar !

samma tid, samma slit. allting på jobbet går verkligen på rutin på vintern.
på sommaren gnäller man över att det är mycket att göra o på vintern tvärt om.
det är skönt o va klar tidigt, hem, sova, som jag faktiskt gör nu för tiden :) så man kan gå upp skapligt, träna typ.
man går dit, vet exakt vad som ska göras, går hem. ganska tråkigt faktiskt.
på sommaren händer det alltid så mycket roliga saker.
vintern är ganska tråkig.
jag blir mer o mer taggad (som om jag inte var det innan ;D) på sälen alltså. god damn ! 19/12 drar jag !
tills dess. fångad på jobbet 16-01 tre dagar till, den jobba mellanpass lördag, sen :P
tanka hem den senaste musiken nu, sen tränisch.
o va bra att du har fått pengar, då kan du ju föra över lite till mig !

image487

Kommentarer


Kommentera inlägget här: