Lisa Roivas Träning

stolt ägare till...

image453
två stycken ruggigt trasiga datorer då ! haha, illa. nu börjar denhär med balla ur som fyfan, den va redan pajj innan o trodde han hade kirrat det värsta.
o fråga mig inte vad fan jag gör, så fort jag brukar sätt mig vid en dator så brukar den hänga sig så atte.
o jag ska kalla mig teknist, haha.

o min mor kom o skrämde livet ur mig igår. när jag som bäst hade somnat vid kl 21, var ju faktiskt uppe 04.30 för jag började 06, så ringer nån på dörren. jag hoppar till för bara det låter som ett godståg eller nåt. sen ringer det igen, jag kryper i morgonrocken för att iaf kolla vem fan det är som är här. är det nån granne hade jag tänkt att skita i o öppna. när jag precis stoppat i ena armen i ärmen börjar nån rycka som fan i dörren, skrammla med nycklar på andra sidan o typ försöka öppna den. så jag kastar mig över handdtaget o kollar i kikhålet.
mamma. hon trodde ju självklart inte jag var hemma, skulle vara en ängel o lämna nya DV som fortfarande kommer hem till dem (efter ett år, kanske dags för mig att ringa :S) o en glansig tcäkjacka hon köpt till sigsjälv men som lil'sis förbjudet henne att använda (du ska faktiskt fylla 50 mamma! hade jag sagt så till mami hade jag fått en bitchslap! o hade nån sagt så till mig hade jag bitchslapat den personen ;D!) o baby'sis ville inte ha den, för hon har köpt en vit vinterjacka.

jaja, iaf. rädd som fyfan blev jag. men sen blev jag glad :) jätteglad. världens bästa mamma (fast det är pappa som ska firas i helgen ju!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: