Lisa Roivas Träning

somna om, baby

så jag kan fortsätta drömma....

stan med malin förut, köpte inget av det jag hade tänk.
de hade inte kvar påslakansetet på åhléns, fick dock hem min älskade hudlotion i XL format därifrån, för 5 kr. tihi, hade visst 50 kronor gratis. insåg även att emperio armani partymen går loss på 550 spänn :) men den blir får det bli, muuums !
gratis-ansiktskrämen från indiska vad tydligen slut, likaså örhängena på glitter.
så jag tog o messa halv-5-ringaren, tyckte jag kände igen numret :) det har man lix inte ringt en gång i sina dagar, o han har kvar samma sen vi var bebisar typ :) han undrade om jag sov då i lördags 04.33 o för en gång skull så gjorde jag det ;D o meddelade att han har mina pluppar som gisslan tills vidare.
måste frita dem snart. imorn kanske :)
för de skulle passa perfekt till en lila grej jag hängde undan på H&M, om nu lila är min grej.
men efter en liten tid i solariet insåg jag att så är nog fallet, så det blir o shoppa den imorn.

drog iväg ett annat sms oxå.
malin tyckte inte jag skulle ha så bråttom, o visst, det är sant.
plus att jag ska iväg... men jag vill. rockenroll ;D o passar det inte vill jag veta det. nu. innan det är för sent.
så jag trotsade henne, så som jag trotsar mycket annat.

nu ska jag äta resterna av thaimaten o känna mig ensam, haha.
fransk manikyr blir det på naglarna med, back to work imorn, 4 tim på kvällen, moget, inte.
CSI kl 21, sen sängen.
tvätten tar jag tag i imorn, blir bra :)

haha. patetisk värre blev dehär. och mycket imorn !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: