Lisa Roivas Träning

kolla grabbar !

 image488
men en sjukt snygg sådan. skulle va najs o gå på konserten, nån som har en biljett o skänka kanske ? ;D haha. fast tre dar är iofs rätt långt tid att ha på dig. det tog alltså tre dar för dem att ta slut. om de inte va nån som fattade det.
för det gjorde inte jag, därför har jag inte någon biljett.
men 550 spänn för 45 minuter är väl lite väl. 50 cent kanske ;D får dra på efterfesten istället, haha.
synd att biljetterna till oslo var dyra idag. annars hade jag kastat mig på tåget direkt.
fattar inte varför han inte kan åka. det stod ju en grej i en annons i en tidning som får mig att tro att han bara är precis som alla andra. helt jävla dum i hela jävla huvudet. men a.
stearin på duken o golvet var inte rolig att få bort ! ska aldrig mer ha tända ljus, haha.
o alla popcornen var inte alls uppätna av hundarna ;D måste dammsuga oxå, tråkigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: