Lisa Roivas Träning

vilken jävla stjärna !!

nu vet inte jag om vi snackar om mig eller han vi var på "efterfest" hos...
och det kommer jag inte ens uttala mig om. yrar om en grej till mig o en annan till sandra.
allts. man kan ju tro att max är hela halva grejjen mes att gå ut på krogen.
så fukking jävla askul ag o sandra hade åt grabbarna grus var länge sen.
vissa. personer. är. bara. synd. om.

"Lisa, allvarligt, hon är ju för fan fet o ser ut som en transa i ansiktet!" ibland är man bara för snäll. som när jag tryckte upp burgaren i ditt fejs.
jag orkar inte. det var vi i onsdags lix, nu kan varken han eller han hälsa ens, för de har fått så mycket skit från sina "flickor". (de får såna " tecken för vi tror inte dom är flickor).

träffade han som körde glassbilen idag med. det var nog det anda pinsammaste jag sett på länge. tur att jag tog hans nummer, glömde spara o tryckte på C. hej o hejdå.

åter till vilken stjärna jag är. 01.13 stämplar jag ut, står o byter om, Sandra ringer "kom till otten ;D". lättare sagt än gjort, 01.47 är kortet draget i otten-entrén. i vitt ribbat linne, bruna shorts o vita lackskor. o vem fan går till jobbet iklädd så? jo, en blond liten porr-hoppa som vet att det kan bli en utekväll ikväll med.

första man ser in på otten är drömprinsen. står o skakar i baren o sveper 3 tequila-shots. 5 minuter senare har man druckit 2 till. kvällen slutar med att han går hem, för "hans lillasyster är hemma i stan för en gång skull o lackar om inte han kommer hem". o ringer han inte om en timme eller tre så var det de sista. (det vet ju jag med att det inte är sanningen, för jag kommer härja hela morgondagen såsom jag härjat idag, för han hörde av sig för första gången på 3 veckor i förrgår) orka. säger jag. jag orkar inte. vem fan skiter i o hör av sig till mig ? jag lackar (det är det nya, bara så ni vet;D)

men på riktigt. tre veckor o "lillstrumpan" är det man får. jag ryser i hela kropppen.

iaf. en sammanfattning på veckan ser ni i orden nedan.

there is a woman in all of us,
who never seems to get enough.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: