Lisa Roivas Träning

vad vuxen jag känner mig :)

för första gången i mitt liv har jag öppnat ett eget sparkonto :)
såg att jag inte hade känt mig allför rik i helgen iaf :) o att räkningarna inte var så farliga denna månad så,
poff 3000 varje månad blir det till sparkontot o jag kan ändå leva det ljuva livet :)

jag bryr mig inte vad du skrev till mig på fyllan i lördags :) jag vet att du var full, så chilla. men den sista raden i ett av sms:en var väl sådär va.... visst, förstår att du gör det, det skulle jag med göra om jag var jag (EH?) men alltså. o sen att du inte bryr dig, nahe, skit i det då. för det tänker jag göra nu. men det är lugnt, no hard feelings !

och det är inte för att han är tillbaka, för oj, vad han är tillbaka :)

btw. jag hade försökt på fel sätt med telefonen ;D jag behövde visst läsa intruktionsboken litegrann ;D
så...

vimmelbilder från veckans äventyr väntar :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: