Lisa Roivas Träning

överallt...

wow. woooooooow :)

jag är arg, eller mest besviken på dig. för det första såg jag på oss som vänner, men tydligen hade jag fel. vi har väl antagligen bara en gemensam vän som vi råkat umgås med vid samma tidpunkt. o när jag säger till dig att jag mår skit, är skysst till en början, men sen gör/säger jag nåt "opassande" o så börjar du köra med mig, utnyttja din ställning, så pallar jag inte ens att säga ifrån. jag ger igen. sån är jag, det vet du, du vet att jag aldrig tillåter att nån kör med mig. jag har gillat läget o accepterat att du står över mig, men nu försvann all respekt för dig. (hade skrivit några rader till, riktigt närgånget, men kom på att man vet aldrig vem som läser)

men annars är allt askalas. jag säger bara askalas (A)

young jeezy feat. r kelly- go getta.mp3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: