Lisa Roivas Träning

kompis, det går bra nu !

eller inte riktigt va !
det går rättare sagt käpp-rätt åt helvete för min del :) men annars ska jag inte klaga.

den nya hormobilen funkar typ inte, eller så kan det va datorn det är fel på (förmodligen är det så ;D) så jag funderar på o gå in på tre o skrika lite. jag tycker nämligen om att skrika :) brukar iaf kännas bättre, även om det blir sämre :)

jag är så jävla bortgjord ibland. för att göra en historia kort får ni här lite ord.
-en liter vin.
-otten.
-glassbil.
-gratis mat.
-en kartong snickers-glass.
-måndag kl. 16.
sen sa idiotfan ingenting, jag tog betalt 89 jävla spänn eller va de va. o sen kommer han tillbaka 2 timmar senare o ba "tja, jag tror vi träffades..."
HAHAHA.
ni får ett nytt ord.
-torsdag kl 16 ;D
haha. orka. en kartong med snickersglass ;D

det var sjukt kul i lördags iaf, tror jag var på en gay-bar. men va fan, döper man barfan till Q-bar får man räkna med att jag tror det ;D men jag är för feg. fegis.

nu ska jag trycka i mig en megalatte, duscha, sen är det shopping med Sandra som gäller. sen middag ikväll med joocs, robin o Sandra (A)

bjuder på två sexiga blondiner, eller vad säger du, Lillis ? ;D ;D

image202

Kommentarer

  • alex säger:

    Jag visst fan är ni sexiga!!! ;)
    Gaybar hahah jasså det var de som jag skjutsade er till hahah ;)

    2007-05-22 | 19:37:15
    Bloggadress: http://alexandrabeatrice.blogg.se

Kommentera inlägget här: