Lisa Roivas Träning

jag säger bara blähä ??!!

vid 23.30 idag ramlar det in 4 karlar jobbarkläder. jag suckar djupt för fanny är i andra änden av restaurangen, så jag får ta kassan. det tillhör inte ovanligheten att folk stöter på mig, men vad fan förväntar sig 3 äckligt skitiga 40-taggare ? att jag ska va trevlig, gullig o flörta tillbaka ? speciellt inte idag o speciellt inte när den 3:e är i min ålder o sjukt snygg. jag såg hur mycket han skämdes o han såg hur förbannad jag var. visst, smickrande, men som sagt var. kom igen ! som sagt, vad fan tror ni ? att det blir godare burgare ? en plus meny gratis kanske ? snarare spottlorskan i de 9 chicken burger som beställdes på två personer (förstå vad äkcliga männiksor är!) o att jag ropar på min älskade bitch fanny så hon kan komma o ta hand om er istället.
det vanligaste klagomålet alla McD-restauranger får ta emot handlar om att personalen var otrevlig vid deras besök. o ibland är det fan inte konstigt. idag tog jag inte emot en enda normal gäst (sry). går du fram på din pizzeria o skriker "blir det någon andra vers?" när du fått vänta 2 min längre än det vanliga "15 minuter, en kvart"? jag bara undrar vad fan folk tänker med ibland. möjligtvis okej (det är aldrig okej!) när det knappt är några gäster o fler personal, men med tre personer på golvet, 15 pers i kö o kl. 23 på kvällen får man fan ha lite förståelse.

men annars. jag älskar mitt jobb, haha. just nu är det bara lite tungt. 200 timmar känns rätt kraftigt.

secondtunez- sommaren är här igen.mp3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: