Lisa Roivas Träning

"hej, jag ringer från huvud..."

"aaaaj sooom faaan, jag slog precis i mitt huvud stenhårt!" skitkul på jobbet igår. 27 cheese beställdes :S alltså. seriöst. vilka jävla äckel. men de kom o livade upp kvällen, precis när all energi tog slut. så vi orkade på tre. eller. det bor tydligen ett monster under ett av borden i matsalen. det var duktigt på att städa ;D tack som fan !

bra o sova till 12.21. när jag hade 1000 grejjer o göra idag.

men jag ska orka ännu en dag 16-01. inatt behöver jag inte sova så mycket. det är det man brukar göra på kurser va ? sova ?

(obs. jag ska sluta blogga om jobbet. det är ta mig fan pinsamt!)


mihihihi. vykorten vi skickade från gran canaria har kommit till sverige danne&danne tyckte om sitt :P det luktade tydligen gott ;D ;D

du hade fel, hjärtat, jag fick massage klockan 02.30 inatt :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: