Lisa Roivas Träning

HEJ jag är 15 år !



underbart o se dig i din underbara bil som jag saknar lika mycket som jag saknar dig. du är så vacker när du är blond, keep it that way. du ska bara veta hur mycket jag vill höra av mig o berätta det för dig..

shit vad trött jag är på vissa personer på jobbet. så är det bara.

o dit ska jag igen kl 11. kommer nog nästan upp i 200 timmar denna månad, perfekt till semestern sen :)

jag saknar mitt löshår. ska nog sätta i det igen, Linda får kapa en bit innan bara.

tjoho, nu ska jag kanske kanske kanske sova, kanske kolla på min stora fisk som försöker sätta på den lite mindre (nån porr är bättre än ingen porr, fixa nu btw!) för imorn är en ny dag o en dejt med jimmy, tihihi. orka gå på dejt lix;D

image178

hej jag är verkligen 15 år. jag har falskleg !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: