Lisa Roivas Träning

vårdagjämning :)

grattis lillasyster som fyller 13 år idag :) hihihi. är så ledsen att jag jobbar 16-01 idag :(

alltså, är det jag som är klantig eller spökar det hos mig ? nyaste elräkningen, ett halsband (mitt favorit) o ett par svindyra örhängen är borta :S okej att man glömt halsbandet på nån efterfest o örhängena i nåt par jobbarbrallor så dom åkt åt helvete i tvättmaskien, men seriöst, en elräkning ? wtf ?

så jag o tuija har krånglat halva morgonen med att få tag på mitt ocr-nr på den räkningen. orka sitta i kö (fick plats nr 21) i eon's kundtjänst. o sen hade jag inte acrobat-reader på min gamla dator, så msn:ade över räkningen till henne ;D haha.

o sen har vi krånglar resten av morgonen med att försöka överföra pengar från mig till henne ;D vi är inte så tröga som vi låter, inte ens i närheten, o hon är ekonom o sitter med sånt hela dagarna. men sen funkde det iaf, hoppas :) hör av er om det är nån som har fått mina/hennes pengar, det står Lisas cash som meddelande iaf ;D

men seriöst. fett upprörd över örhängena. halsbandet ska jag kolla om det finns kvar, 30 spänn på H&M, men örhängena är typ ovärdeliga för mig :S finns säkert kvar på nån guldaffär, men inte har jag råd :/ o sen det faktum att jag fått dem av mamma o har matchande halsband, armband, fotkedja beyder mycket för mig... illa, Lisa, mycket illa.

ne, nu ska jag gå o sola o köpa feting-skoskavs-plåster så jag iaf kan gå på jobbet o på fredag :)


sunblock- baby baby.mp3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: