Lisa Roivas Träning

såhär önskar jag att jag såg ut i håret när jag klev upp imorse :)

vic


men tji fick jag för det gjorde jag inte :) så snyggt ! jag som ändå inte har nåt hår kvar på huvvet efter löshårsäventyret :) o skulle verkligen behöva klippa grymt mycket för att fräsha upp det hela.. frågan är om jag skulle passa i frisyren, har ju lite sådär lagom runt fejs :S o sen hur mycket mer självfall det skulle bli. märkte ju hur det blev när jag klippte från aslångt till page. i mellanstadiet. från spikrakt till typ cp-bångstyrigt-själfall/krull. haha.

o hälften naglarna rök under helgens bravader, jag som ville fixa fransk manikyr till partyvågen. men aja, filade ner resten av dem o satsar på ett knallrosa lack istället. det är så snyggt med färg på korta naglar, på långa ser det bara mobbat ut. det värsta är att man inte får ha nånting på jobbet. inte ens lack o speciellt inte långa. men min chef vet att jag aldrig ALDRIG skulle ta ner dem eller ha utan stärkande/babyrosa lack även om jag skulle få sparken. det är likadant med örhängena. aldrig utan, okej om man står i kök, men det gör jag aldrig iaf :)

eh, på tal om jobbet, kanske skulle börja dra sig dit, måste äta mat innan.


the knack- my sharona.mp3
från coca-cola light reklamen,
cpcpcpcpcpcpcpcpcp bra party
party !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: