Lisa Roivas Träning

nu är det dags att hålla käften !

varför är det alltid så ? att när det kommer nytt folk till jobbet börjar skitsnacket ? inte för att det varit nåt skitsnack direkt från min sida, men jag har sagt vad jag tyckt o de flesta har hållit med. men efter ikväll, shit, vilken skön tjej! hon kör iofs över/bakom/under/med oss "andra", men när man fått en förklaring på hur fan man kan va ny o bara köra sådär, då är det fine. fine med mig :) o skönt o inte ha nån som kommer efter två min o frågar: "vad gör jag nu?" eller "blir dethär bra?" eller "varför är det så?" eller "jag är dum i huvudet för jag fattar inte iaf hur man gör fast man blivit visad 20 ggr" ... ... ... ... ...

men nu har jag gått för långt. jag tänker inte på vad jag säger o hur nära jag är att försäga mig. jag mår illa, riktigt illa. kan bero på dendär skogsbärsmuffinsen jag tyckte i mig runt 01. blev sent ikväll, o blev fan inte tidigare när vi stod o snacka en timme utanför heller :) haha. vad historier det finns o vad grymt kul det är att lyssna !

men shit pomme vad dålig musik det är just nu då. bara cover's på 90-talsdängor som inte ens var bra då. orka.

nej, tacka vet jag denna mannen, han är min nya idol :)

image101



ne, nu är det dags att sluta sejfa !
är ni med ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: