Lisa Roivas Träning

mardrömmar...

hemska hemska mardrömmar. cp är dom, o jag som aldrig ALDRIG faktiskt drömmer mardrömmar, blir så ställd när man väl gör det. om jobbet o om rixkryssningnen. usch ja, så kan det gå :/

det är ditt fel :P skrämmer mig o tutar o grejjer när jag är påväg hem från gymet, o sen är det inte du som hälsar ! hahaha.

annars då? kan det bli bättre? :) hihihihi.

vaknar i sängen som minner om gårdagens aktiviteter o drar upp persinnerna för att se att solen nästan nästan orkar sig igenom :) dethär blir en bra dag idag med !

trist bara att det är sån jävla efterfrågan på kläder från H&M/Ellos.. alla mina kläder kommer typ i mitten av april, men va fan, då vet inte jag om jag vill ha dom ;D eller det vet jag att jag vill, men alltså. det blir fel på något sätt :) vill ju ha det nu nu nu ! bortskämda unge ! så idag ska det shoppas lite grann, eller a. en militärgrön skjorta med revär som jag spanat in o lite smink vill jag ha ! o dig, kan jag få dig ?


infatuated ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: