Lisa Roivas Träning

lite mat med mycket trevligt sällskap

gick ner för att möta hanna på stan, gick en sväng o hittade en på tok för gullig tunika på gina, o glodde på sexiga mobiltelefoner, både på tre o telenor, sen gick vi hem till mig, båda jättehungriga o för snåla för att äta på stan :) lagade lite makaroner o falukorv hos mig (guud, vad nyttigt ;D) o drack lite kaffe innan hon var tvungen o rusa igen för att möta en annan vän. så blir det när man bor på annan ort med de flesta nära vännerna här. glad att hon tar sig tid för att träffa mig :) blir lite festligheter imorn med ! ovanligt ? haha.


"Tack för maten o kaffet sötnos.
Du ska veta att jag uppskattar de.
Sorry att jag va lite seg förut men blir så när jag är hungrig :-)
Nu e jag pigg igen. Puss"


Kommentarer


Kommentera inlägget här: