Lisa Roivas Träning

inte längre billigt o snabbt !

nu snackar jag inte om en natt med mig, haha. usch, vad illa jag är, haha ! lite självdistans måste man ha ;D
ne, utan mitt underbara jobb. prishöjningar efter prishöjningar, folk blir tokiga, plus att de flesta får vänta 5-6 minuter på "special-beställningar". jag säger bara, det kommer spåra ur snart. när det har hänt såhär mycket på 3,5 år så...

o jävla smålänska mongon idag, haha, men det är kul o kunna stå o asgarva utan att folk bryr sig :)

sitter o snackar med tuijisen på msn, o en kompis via sms. han kanske ska åka till afganistan, läskigt tycker jag.

vilka mogna inlägg jag har gjort på sista tiden, sry. men jag har inget bra att skriva om, mycket roligare o läsa vad ni andra styr med :)

nattens bubblare:
gwen stefani- wind it up.mp3


"I know you think he's fun and stuff,
 but does he know how to wind you up?"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: