Lisa Roivas Träning

funkar det nu eller ?

idag har jag:

- sugit damm. eller rättare sagt hår. löshår. nu åker det ur. snart. nästa vecka kanske :)
- fått superlim på tungan (stoppade fingret i munnen utan att veta att jag hade superlim på det efter limmat en grej) tur att det gick bort för det var riktigt äckligt. smakade cancer typ.
- slängt 18463 grejjer som jag borde slängt för 18463 dagar sedan. jag har för mycket shit.
- försökt att blogga. men allting har ballat ur. jag tror min telefon med har gjort det ;)
- flyttat en lampa till andra sidan av rummet. det blev bättre så.
- snackat på msn med tuija hela dagen, hon är världens bästa. när jag skrev "förmodligen" i ett annat inlägg skrev jag fel.
- funderat över om darin-konserten var något att ha. o det var den nog. fast den var lite kort. killen kan ju dansa iaf. o sjunga. men dedär äckel-brud-dansarna han hade hade han klarat sig utan. han äger scenen o de bleknade bakom honom. o bleka var de, usch. o dansstegen de gjorde, har jag med gjort. på första danslektionen som vi hade på lindögård. i 8:an.
- smygrökt. kom fram till att det hjälpte inte mot min hosta.
- läst andras bloggar för de funkar, såklart, men inte min, icke. vad många grymma brudar det finns :P vill med vara grym. (kolla http://blogg.se o sen toplistan, 5 första orkade jag lusläsa igenom)
- undrat var mina avier är, väntar på 2 paket med kläder/skor o min signerade darin-skiva, haha. orka.
- funderat över om det är för bra för att vara sant. o det är det säkert, men orkade inte tänka mer på det  :) o njöt av tanken på allt som faktiskt kan bli.
- hoppats på att åka till linköping igen, men så blir det ej, blir en sväng i norrköpings stad istället. concealer, handdukar o kanske nån kastrull på sin höjd ;) tuija ska köpa en ny garderob. jag vill med, men då måste jag köpa en ny riktigt garderob att ha den nya garderoben i ;D
- lurat mikaela att jag kunde ta hennes tid den 23:e. kom på att det var ju kryssningshelgen !
- tankat musik. Lucky Twice- Lucky som tuija tipsade om åkte jag ner i papperkorgen, Cascada- Another You myser jag till nu, Darin- Extra Ordinary Love (texten kan inte vara mer sann än vad det är nu, fast man måste byta plats på girl & guy ;D), Nas- Hiphop is Dead


saker jag inte gjort idag:
- skrivit en lista på allt jag behöver. den skulle bli för lång o jag skulle undra var i hela helvetet jag skulle få tag på pengarna.
- fört över pengar till tuijas sparkonto så hon kan spara åt mig ;D vecka 16 flyr vi landet. helst till afrika, for sure !
- matat fiskarna
- diskat. jag vill inte förstöra min nygjorda manikyr.
- betalat en räkning. det är så sjukt jobbigt o logga in, skriva 48386 siffror o klicka med musen på en knapp.
- ringt nebblo om hur vi ska göra med grejjerna ;D kom på att han jobbade. eller börjar 15.30. shit va slö jag är
- åkt till mami&papi o lånat en skiftnyckel o hammare. nu ska jag ta tag i lägenheten tänkte jag.
- köpt fler fiskar. det är lite öde med sex gay-fiskar. som bara slåss.
(- ätit frukost. är inte hungrig. "LISA, DU MÅSTE VARA SJUK, HON ÄR ALLTID HUNGRIG!" åt inget igår heller. jo, en McFullkorn o två tuggor pizza. det var iofs gott :) )
(- duschat (äckel-fisa) orkar inte tänka på hur jobbigt det är att tårka håret )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: