Lisa Roivas Träning

doktorn fixade min näsa :)

haha, inte på det sättet, även om det hade varit trevligare. har typ varit täppt forever, men är inte det längre. tänker inte berätta vad jag råkade ut för hos öron-näsa-hals-läkaren igår :S o dra åt helvete, måste jag alltid få de mest störda läkarna ;D det var en upplevelse i sig, haha. de som har plockat bort sina halsmandlar vet väl vad jag yrar om. aja, ska dit två ggr igen iaf, se hur det blir. fan, de e inte dåliga på att mjölka på pengar i detta land.

"du gamla, du fria.." det som började så fint, aja, det var väl inte hela världen. hade ju iofs varit kul om sverige vunnit mot nåt lag som är relativt bra :S

inte för jag såg på matchen, satt o blippade mellan den, Eminem Live i New York (fuck, vad grannt!) o såklart Bad Boys 2, lalala.

men a. snart ger jag upp, jag förstår mig inte på dig !! inte för fem öre. vid dethär laget borde du veta vad jag vill med dig ;P


image115

Kommentarer


Kommentera inlägget här: