Lisa Roivas Träning

är det vår nu ?

ja, det är det !!!!

jobbat 6-14 idag, fick gå en timma tidigare. tur att det löste sig med folk, alla är verkligen sjuka.. så vi kunde ha blivit 3 pers över lunchen, hahahahahahaha, med en utbildning i kassan. o man behöver va minst 6, vi slutade på 7 + en martin från HK, haha.

sen när jag kom hem tog jag världens promenad, bildligt, gick södra upp till kungsgatan ner, såg en skäggig macken-robin i en jätteblå subaru som svor över kön, sen vidare västgötebacken ner, slalom typ runt alla studenter, förbi tuijas nya h00d o tog en cigg, sprang in i lil'mahrs o sen vidare norra promenaden, förbi max, östra upp till södra igen o sen hagebygatan hem till mig.

o igen är det nån jävla idiot ;P som tutar på mig ;P Han stannar o snackar lite, jag ger lite skit för dålig kontakt i helgen men garvar mest ;D ångest, orka ? kör bara ! ;P

aja, duschen nu, sen kommer papi o hämtar mig, ut till lindö o fira LILLEBROR SOM FYLLER 18 ÅR IDAG! grattis som fy fan. (L) vi ska ha så kul på fredag. o han är bästa bästa lillebror för, papapa, han har inte blivit som jag när han blivit stoooor (en riktigt dålig håkan-imitation där) fast jag ska nog supa ner honom på fredag, skulle va kul o se honom dansa.


blir det vackrare än såhär, årets första dag med sol som värmer ? tror inte det :)


mindre än två veckor till kryssning o mindre än en månad till utlandssemester med tuijisen. loooves it.


tänk om... då skulle allting vara perfekt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: