Lisa Roivas Träning

passion

på första midsommarfesten frågade tobbe trollkarl mig vad jag brinner för.
fuck, vad pinsamt det blev nu, jag har verkligen ingenting jag riktigt brinner för. det måste man ju ha. så jag svarar självklart musik, kan ju inte säga snusk, eller haha, det kunde jag gjort om det inte suttit massa andra personer runt om kring, o faktiskt utan att limma på honom. sure, han var inte det äldsta på festen, men han tillhörde inte hellre det vackrare.
nog om det. musik is my passion. inte spela, visst jag kan spela ett instrument riktigt hyfsat o noter ser inte ut som rena rama grekiskan, o sjunger gör jag förmodligen mycket mycket hellre än bra, dock får jag höra now and then att det låter bra :) utan musik. sitta o leta efter nya titlar, inte så mycket nya artister, sitta o leta för att få hem dem o lyssna. höra en låt o bara känna wow vad bra den är !

nepp, nu ska jag till solarieöarna, sen är det jobb 14-01. bra pass att börja med efter 2,5 veckors lediget.

image282

Kommentarer


Kommentera inlägget här: