Lisa Roivas Träning

let's check in to rehab

seriöst, ni två alltså, o du kan med hänga med på ett hörn. fy fan, jag fattar inte hur ni orkar. okej, när man var 16-17-18-nånting, men nu är vi faktiskt vuxna o erfarna o vet bättre. eller -frågetecken- iaf vet jag vad jag står för o vad jag aldrig skulle acceptera o vad som inte ens är värt att ge en andra chans. ge er för fan.

iaf. fick hem 50 cent o justin låten, va inte så bra som den hade kunnat vara, men iaf. ska lyssna lite till.

vet inte varför jag gick upp kl 7 när jag ska jobba 14-01 idag, men jag vaknade då, pigg, somnade väl framför tv.n vid 22 igår, haha. jag förstår inte hur man kan bli så trött.

ne, nu ska jag lägga en ansiktsmask, sätta på en bra skiva, duscha, sticka till gymet o sen jobba. ta ta.

image283

Kommentarer


Kommentera inlägget här: