Lisa Roivas Träning

jag hatar mina grannar

o folket omkring. visst, klockan var inte så himla tidigt på morgonen, men jag kom hem vid 1 inatt o är trött. idioterna smäller i dörrarna till sina lägenheter som om de vore trotsiga tonåringar o skramlar med nycklarna så man tror man blir galen. någon sätter igång o klipper gräs kl 8 på morgonen, o någon gör någonting som låter förbannat irriterande. jag saknar lindö ibland. just nu. är lite lättretlig just nu.

iaf. fredag. o ledig är jag med. gessle kl 20.30 i stångebo, om dehär är låtlistan är jag helt nöjd .
till alla som tycker jag är konstig, till exempel hanna, tihihi, som ska på gessle, så har min moster vunnit biljetterna men är själv utomlands så jag fick dem. gessle o gyllene tider är ju så mycket sommar som det kan bli, klart man måste gå. regnar det ställer vi oss utanför o säljer båda två för 500, hahaha.
sen är det utflyttningfest som gäller, men det bir rätt lugnt, ska jobba 11.30 imorn igen.

image288

Kommentarer


Kommentera inlägget här: