Lisa Roivas Träning

he wants it...

so...
i gotta give it to him.

-men hur kom hon hem då ?image286
-jo, hon rullade hem på hennes tjocka mage. rull rull lät det.

o vi skrattade så mycket att våra munnar blev trekantiga.

o till viktig petter (o ska jag va viktigtpetter, ordet särskrivs inte!!) så vet jag mer än väl att det är våld, men eftersom jag inte gillar våld alls men gillar sprit på tok för mycket så är det min version av sanningen! så håll käften o lyssna på david guetta- love is gone.mp3 slappna av o bry dig inte så mycket.

Kommentarer

  • kalle säger:

    Lyssna in och ladda ner Secondtunez nya sommarlåt "Jag går i säng med min lärare" på Secondtunez hemsida: www.Secondtunez.com eller www.myspace.com/Secondtunez
    HIT HIT!!!!

    2007-07-11 | 03:04:18
    Bloggadress: http://www.secondtunez.com

Kommentera inlägget här: