Lisa Roivas Träning

dagens påhitt

att någon tipsar mig om musik, mucho trefligt. iofs låter titeln som en av freddas danska hiphop-låtar, hihihihihhii.

yeye. löshåret kanske åker ur ikväll, jag orkar inte med det. orkar inte tvätta eller styla o de ser verkligen förjävligt ut med utväxten o svintotopparna. lite sorglig, men så får det bli. o så får det bli att färga håret imorn, yesh plz.

fick some kinda cp-ryck nu när jag kom hem, tror jag är övertrött. var o tränade idag, fast jag inte får, men jag höll på o dö. trött var jag på att klättra på väggarna. dom verkar inte så förtjusta i det heller.

tog snacket med cheeeeefeeeeen idag med, som jag skjutit upp. men rätt ska va rätt o ingen INGEN NÅGONSIN kör med mig. o speciellt inte ljuger mig rätt upp i ansiktet o kör med dom nya som inte ifrågasätter någonting. så gör man bara inte, det är lågt. o sen ljuga för chefen om hur det ligger till gör inte saken bättre. glhf säger jag barra.

naherö, nu är det sängen, det är en dag imorn med. som tur är.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: