Lisa Roivas Träning

vad handlar min blogg om egentligen ? :)

hade ju en tanke på att göra som "alla andra" (läs alla andra bloggar jag spanar in varje dag) men det har inte bivit av.... inga kollage, inga musiklistor, knappt nåra bilder på mig (hahaha) men wft, spelar roll, skönt o skriva av sig iaf ! orka lunar lix, bojkottat för länge sen :P


var på gymet idag, älskar verkligen att träna o va där. snygga killar o sexiga tjejer, haha. mums säger jag bara. man är så nöjd när man kommer hem, svettig o helt slut. borde ta det lugnt efter ett kort uppehåll, men det kan jag verkligen inte :) det sitter kvar efter dina o mina pass, hihi. tack för att du lärde mig allt du kan ! gymkungen !! (har inte sett honom på ett tag, haha. kan kanske tränade ihjäl sig ;D)


kom precis hem efter en kortare promenad, var o lämnade "Little Nicky". såg den när den kom ut precis o har för mig att den var sjukt bra, men den var inte alls lika bra igår... svinkallt ute fan :/ akallt regn, skulle de inte snöa idag ? jag vill göra snögubbar ! skönt med skållhett kaffe iaf när jag kom tillbaka.


jahopp, ingen som verkar på ut tonight heller o ingen fika... aja, jag kan väl ha kul själv då ;D see you !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: