Lisa Roivas Träning

tvättdag


grått o grått o åter grått o mörkt. segt när vädret inte är som man vill. jag älskar grått, men just utomhus är det trevligt med lite snö eller iaf sol. är det så mycket begärt ?

men men iaf, ebbas blogg på VR.com piggade upp mig iaf, så jag orkade ta mig ner i tvättstugan. behövde verkligen tvätta.

alla favvo-trosor i smutsen, alla handdukar o favvo-myskläder efter sjukdomen. men jag känner mig lite som dendär svartrockar-tonårningen i arlas frukost-reklam, jag är den enda (inte nu länge när jag fyllt vuxen men iaf) tonårningen i huset och jag hatar att erkänna det, men jag städar inte efter mig i tvättstugan. sure, jag tar iofs bort luddet i torktumlaren, men that's it. finns det tio kärrningar som gör det varje gång när de varit där så behöver faktiskt inte jag. eller så är det bara för att jag varit sjuk bortskämd hemma. vet inte riktigt, men reklamen är iaf rolig, o snart kommer det väl nån kärring o gnäller.

finns så mycket som behövs fixas, vardagen hinner ifatt en. ska man ta sig tid att ringa facket o palla sig ner till arbetsförmedlingen för att undersöka om man kan stämla de sista 40 h nu i vår ? mpste ta mig tid o åka ännu en vända till ikea, fick lite insperation igår :P laga lite matlådor, har fuksat sjukt mycket nu sista tiden, men vad gör man när det finns sjukt god mat på jobbet då? :) om man kanske ska dra till norge o hälsa på, saknar dig så mycket o det var grymt trevligt i somras ;D synd bara att det blev som det blev, hoppas jag fortfarande är välkommen ;)
ta ner julpyntet är det fan dags för. o skulle behöva röja i badrumsskåpet, hur mycket skit kan man samla på sig egentligen ??

tänkte jag skulle duscha nu efter en snabbsol på gymet förut, men insåg att alla handdukarna var i tvättmaskinen :/ muhihi. hoppas bara håret hinner torka tills ikväll...

girl on girl. det är det som gäller nu ;D hahahahahaha. orka ;D

hoppas på bio med syrran ikväll, har ju halva priset på tisdagar, just nu är det på SawIII o HappyFeet, vi ska då se happy feet, haha :) sawIII är väl inget för henne kanske, haha. men den visas ju bara i linköping men om det är halva priset är det fan värt o ka diiiiit. vill se.

stan igår, hoppas åpå lite shopping idag med, behvöer lite skit. köpte en jacka igår, haha, fast det behövder jag faktiskt !

ne, nu ska jag gå o hämta mig en underbar underbar ramlösa granatäple som jag stulit på jobbet, o bara dega framför tv:n o vänta på nästa maskin... hörs då !

och ja, amelie, jag har flyttat ! :)

Kommentarer

  • Amelie säger:

    men då bor vi rätt nära kanske?

    2007-01-09 | 16:50:24

Kommentera inlägget här: