Lisa Roivas Träning

tandläkaren 9.00

har för mig att min doktor skulle ringa mig med, angeående halsen. passande, med tanke på att jag fick ont i halsen igår. igen.  vet precis hur det känns, och det är såhär det känns :/ min ledig vecka oxå !


johanna är sjukt grym på musik. jag skrev till henne att jag letade efter en låt, en dance/whatever som ofta spelas på otten, stora dansgolvet, o eastfm. hon skickar pakito- living on video.mp3 till mig. unbelievable, eftersom det var den jag letade efter :) och den är grymt bra.


helt galen kväll i lördags, roligaste på så länge. tuija var full :) tjejsex, trekant, hon var poppis på min msn iaf !


sen blir det sola lite, borde verkligen åka o handla mat, får se. rulla lite tummar o se om du ringer ikväll sen. men det är mycket möjligt :) nu kan vi inte skjuta upp det längre, vi måste ses.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: